ТОВ «Північний Альянс»
Як подати письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «Північний Альянс»
Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:
• надіслати поштою на адресу: 01001,Україна, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Михайлівська, будинок, 21, офіс 103.;
• собисто передати до Товариства, за адресою: 01001,Україна, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Михайлівська, будинок, 21, офіс 103.;
• під час особистого прийому керівництва Товариства;
• надіслати електронний лист на адресу: caltd@ukr.net;
• зателефонувавши на Кол-центр за номером: (044) 360-04-45
Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій
1) Повинно бути вказано:
– для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;
– для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
2) Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
3) Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.
Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «Північний Альянс»
Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання
звернення/скарги/претензії.
Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.
Телефон для довідок за зверненнями споживачів: (044) 360-04-45
Або електронним шляхом надіславши запит на: caltd@ukr.net
Особистий прийом керівництва ТОВ «Північний Альянс»
Особистий прийом споживачів керівництвом Товариства проводиться лише за попереднім записом у дні та години, що визначені графіком, за адресою: м. Київ, Шевченківський район, вулиця Михайлівська, будинок, 21, офіс 103.;
Попередній запис на прийом споживачів здійснюється за номером телефону: (044) 360-04-45.
Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів
«Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.
І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії яка становить загрозу електробезпеці
1. Строк подачі інформації: Негайно
2. Кому подається інформація: Для працівників - безпосередній керівник працівника або іншу уповноважену особу на підприємстві Для споживачів - кол-центр ТОВ “Північний Альянс”
3. Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у ви- падку замикання на землю чи падіння дерева на провода повітряних ліній безпечна від- стань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближеню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося через засоби зв`язку або нарочним безпосереднього керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві для споживачів - кол-центр ТОВ “Північний Альянс” за телефоном: (044) 360-04-45
ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці
1. Строк подачі інформації: Негайно; 2. Кому подається інформація: У разі пожежі на об'єктах: повідомити за допомогою засобів зв`язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС. Тел. 101 кол-центр ТОВ “Північний Альянс” за телефонами (044) 360-04-45
3. Порядок дій: Керівники на місцях перш за все повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від на- стання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати за необхідності надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.
Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номерами телефонів (044) 360-04-45 або надіслати листа електронною поштою на адресу: cabtd@ukr.net, або заповнити форму на сайті Товариства. При цьому в темі звернення
обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».